Website De Combinatie van Factoren

  • Website design
  • CMS installatie en nieuwe techniek
  • Ander project: Heineken
  • Klant sinds 2012

De opdracht

Het reclamebureau De Combinatie van Factoren vroeg 80dB om haar website te ontwikkelen. De Combinatie van Factoren heeft zelf getekend voor het ontwerp van de website.

Afwijkende aanpak van de website

Bij de eerste aanblik van de site staat het beeld centraal. De site wijkt duidelijk af van de standaard websites; het is veeleer een kijkdoos van beelden. Je navigeert op de desktop over een vrij uitgebreid menu van beeld thumbnails, terwijl je op het tablet door te swipen de site bekijkt. De site is ontwikkeld voor verschillende apparaten; in alle mogelijke maten en vormen komt de content dynamisch tot leven. Door deze nieuwe combinatie werkt de site als een app, een ‘web-app’. Voor adresgegevens is de op de achtergrond geplaatste Google Maps geïntegreerd.

Techniek

Voor de website is een CMS gebouwd met eigen beheer van de site voor De Combinatie van Factoren. Hierdoor kunnen zij zelf nieuwe items, achtergronden, video’s en teksten toevoegen. De innovatieve combinatie van het normale ‘browsen’ en het trekken en slepen op het tablet in één website is door 80dB ontwikkeld.

Over De Combinatie van Factoren

Bij De Combinatie van Factoren werken ze voor de mooiste merken van Nederland. Met slimme creatieve ideeën die niet alleen opMERKelijk, maar ook relevant zijn voor die merken. DCVF maakt werk dat werkt, en de kracht heeft om mensen in beweging te krijgen. Want voor hen is een idee pas goed als het de Act Factor heeft.