O'Neill Campagne 2009 & 2010

  • Bannercampagne wintercollectie 2009
  • Online zomercatalogus 2010
  • Concept, design, productie (Hello13 design 2010)
  • Klant sinds 2009  
     

Bannercampagne (2009)

80dB maakte voor O’Neill de internationale online bannercampagne voor de gehele wintercollectie 2009. De verschillende banners, page takeovers en wallpapers bevatten bewegende elementen die actie en snelheid uitstralen, kenmerkend voor O’Neill.
 

Win een reis naar Davos

Die stijl hebben we ook toegepast op de interstitials. Tussen het laden van verschillende pagina’s op diverse websites krijgen mensen reclamepagina’s te zien die oproepen de collectie te bekijken. Als ze dat doen maken zij kans op een reis naar Davos.

Verder hebben wij de e-mail marketing (meertalig) voor O‘Neill verzorgd. Vlak na de lancering spreekt de klant al van succes door de ongekend hoge clickratio’s en aantallen pageviews.
 

Dynamische zomercatalogus (2010)

In 2010 maakten wij voor O’Neill de digitale zomercatalogus, met dynamische elementen zoals video en ‘animated’ foto’s. De nadruk lag uiteraard weer erg op het visuele aspect. Van kledingstukken kon je foto’s wisselen om ze in andere kleuren te bekijken. Al ‘digitaal’ bladerend kom je helemaal in de zomerstemming. In een outfit van O’Neill kan jouw zomer niet meer stuk!

De catalogus is uitgevoerd in een ‘men’ en ‘women’ versie en in meerdere talen.
 

Buy online

Bijzonder is de 'buy online' mogelijkheid. Alle artikelen uit de catalogus zijn te koop, mits bij O’Neill op voorraad. Om dit te controleren heeft 80dB een directe koppeling gemaakt tussen de catalogus en de shoppingbasket van de O’Neill webshop. Niet op voorraad? Dan ook niet te bestellen in de online catalogus.
 

Over O’Neill

Het Amerikaanse O’Neill is al jaren een van de toonaangevende merken op het gebied van surfen, boarden en leisure.

heb je ook een bannercampagne nodig? Bel ons dan direct!